zondag 27 juni 2010

voorbereidingen treffen

Nog 5 dagen te gaan voor vertrek.

Vandaag vroeg opgestaan om alvast alle wassen te draaien voor de vakantie. Het is vandaag een snikhete dag, maar desondanks toch gemotiveerd om de klus te klaren. Vanavond alles strijken en alvast een groot deel van de kleding in de koffers leggen.

Na maanden alles gepland te hebben, wordt het toch een spannende week, want alleen de tickets van Seaworld heb ik binnen. (had ik via de Seaworld site zelf besteld, zijn E-tickets)

Door de lage Euro waren de prijzen via b.v. Undercover tourist niet echt aantrekkelijk, dus heb ik ze bij het reisbureau besteld. Dit was meer dan drie weken geleden en gisteren zei het reisbureau dat als ze er dinsdag nog niet zijn, ik E-tickets krijg. Balen, want dan moet ik alsnog in de rij.

De tickets van Universal Studios heeft TNT post kwijt gemaakt. Afgelopen maandag zou dit volgens het Ierse postbedrijf per post in NL afgeleverd zijn, maar het RL nummer is niet bekend, dus krijgen we waarschijnlijk ook hiervoor E-tickets ter vervanging.

Zolang we het park in mogen, vind ik het best.

Gisteren alle adressen van de te bezoeken restaurants/excursies/supermakten etc. in Excel gezet.
Ik moet het alleen nog uitprinten. De laptop gaat wel mee, maar de printer niet, hihi.
Lijst met 'wat mee te nemen' mag Martijn maken. Daar is hij goed in.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb me net aangemeld om jullie te gaan volgen,
    wat spannend allemaal.
    Gelukkig had je er vandaag goed weer bij wat wassen en strijken aangaat.
    Heel veel succes nog met alles wat je nog moet doen en een hele goede reis over vijf dagen.
    grtjes Mineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog maar een paar dagen zeg, nou we gaan jullie volgen hoor. Nog heel even doorbijten ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via ons eigen blog bij jullie blog terecht gekomen.
    Wij gaan proberen jullie blog ook bij te houden.
    Het weer zit inderdaad mee, ik heb ook het een en ander gewassen vandaag.
    Morgen de laatste dingen wassen en dan woensdag weg. Alvast goede reis en heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen