maandag 5 juli 2010

dag 3 - Een droom komt uit.......


Na een lekker nachtje geslapen te hebben, hoor ik om 4 uur een kind rondwandelen. (mama's oren zijn scherp). Aidan, die de dag ervoor om 5 uur in slaap was gevallen, was klaarwakker en wilde wat eten en drinken. Ik een beker melk ingeschonken en een boterham met pindakaas van Skippy gessmeerd. Ik vind pindakaas niet zo lekker, maar Skippy is heel erg goed te doen! Na wat geinternet te hebben, te verbinding is niet zo super, was het ongeveer tijd om ons klaar te maken voor Universal Studios.
Het lukt mij niet om foto's te uploaden, want de verbinding is telkens weg. Ik blijf proberen.
Martijn de TomTom ingesteld en hup de auto in naar Universal Studios.
Heel luxe valet parking gedaan en omdat het de 4th of July was, ook nog eens red carpet. Toen konden we met een code bij de Costumer Service de tickets ophalen. 14 dagen lang elke dag toegang tot de beide parken....
We stonden om 8.45 uur in de rij en ik vond het echt verbazend rustig. Niet te vergelijken met Euro Disney of de Efteling. Er stonden niet meer dan 10 mensen voor ons in de rij!
Eenmaal binnen gelijk in Shrek 4D, waar Liam 6 jaar gelijk laat zien dat ie een bange poeperd is door de gehele film zonder bril met z'n handen op z'n oren gaat zttten. Ach, later komt dit wel goed, is toch ook even spannend.
Aidan 3 jaar, kijkt wel mee.
Na een aantal superattracties o.a. Twister, de Mummy etc. Is het de beurt aan het klassieke Jaws.
Als klein kind heb ik altijd gedroomd om dit moment mee te maken, dus voor mij kwam een droompje uit. Gaaf, maar kort. Men in Black was ook heel erg leuk, samen met Liam geweest, hij wordt losser...
Na de Simpsons weet ik dat hij een achtbaan ook kan doorstaan, man ik werd er zelfs misselijk van! Maar ook wel erg leuk.
Na 12 uur 's middags is het park nog steeds rustig, geeft niks, maar je gaat je toch afvragen of zo'n park wel winst maakt.
In de kidszone heb je een stuk met waterspelletjes, dus Liam helemaal los en gaat vol onder zo'n douche staan, met kleren en al! Ik zei dat het mocht hoor!
Het park begint wat voller te lopen en op het podium zijn ze vollop met muziek bezig.
Intussen is het al 5 uur en de kids en Martijn willen naar huis, balen, want ik had het vuurwerk willen zien en de feeststemming van de 4th of July willen voelen.
Red carpet was hierdoor dus onnodig, want de megarij die die aardige meneer zei dat zou staan, stond er niet.
Wel na het park bezocht te hebben even naar de Premium outlet geweest om een zwembroek voor Liam te kopen. Ze verkopen hier alleen shorts en geen strakke boxers zoals in nederland. Daar kwam ik na anderhalf zoeken achter. Nu bij Tommy één gekocht voor ik dacht $ 24.99. Ga ik afrekenen, blijkt er nog een mega korting af te gaan van 40% en was dat broekje dus maar $11,99!
Ik hoop dat dit elke dag is, maar volgens mij was dit omdat het een feestdag was.

Daarna lekker naar huis en een pizza besteld bij Papa John's Pizza. Voor $ 12,- een XL pizza met drie toppings! En superlekker!

Morgen een leuke dag in Seaworld en dan op naar de Bahama's!

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat jullie gisteren nog naar een park zijn gegaan. Wij hadden zoiets van dan kan je over de koppen lopen. Maar dat was niet zo. Wij gaan vandaag onze passen laten ingaan en we zien wel waar we naar toe gaan. Ik wou naar Aquatica, maar als ik zo naar buiten kijk dan doen we dat maar niet denk ik.

    Heel veel plezier op de bahama's. Lijk me heerlijk. Ben benieuwd naar jullie foto's, maar jullie hebben hetzelfde probleem als ons. Wij krijgen ze ook niet geupload door slechte verbinding.

    Fijne dag vandaag.

    Groetjes,
    Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere dag hebben jullie gehad, en zo lekker rustig ook. Voor morgen veeeeel plezier in Seaworld !!!

    BeantwoordenVerwijderen