maandag 19 juli 2010

laatste dag van de vakantie

Vandaag kunnen we de hele dag nog genieten van een heerlijk rustige dag aan het zwembad zoals beloofd aan Liam. Martijn heeft lekker uitgeslapen tot 10 uur, ik was jammergenoeg al om 8 uur wakker. Ik heb mij toch prima vermaakt met een aantal afleveringen van Roseanne op TV land, tot de rest wakker werd. Na een lekker ontbijtje zijn we richting zwembad gegaan om daar vervolgens een paar uur lekker te ontspannen met stukken watermeloen die ik eerder langs de weg had gekocht.. Het was gisteren de bedoeling om nog een milkshake te halen bij Fuddruckers, maar deze was om 10 uur dicht en wij kwamen aan om 10.05 uur. Dus in de middaguren daar nog even naartoe. Ik bestelde er drie, voor de kids en mij eentje. Aidan zag een stuk carrotcake en wilde die ook. Wat een groot stuk taart zeg! Echt ongelooflijk dat mensen zo'n stuk alleen op zouden kunnen eten. Wij konden het met vier niet eens! De milkshake ook zoiets. Je krijgt een glas en dan brengen ze de rest uit de blender ook. (In NL zou dit verdeeld worden over drie glazen) We hadden dus drie milkshakes (with a cherry on top) en drie restanten waar je nog drie milkshakes uit kon halen. We noemden dit maar onze lunch, want we konden niks meer op.
Daarna gelijk weer terug naar het zwembad. Liam en ik dan, want Aidan is niet echt kapot van zwemmen.
Na een aantal uren lekker gebronst te hebben, werd het toch echt tijd om al wat koffers in te pakken. Ik wilde ook nog naar de Premium voor een jas en een vest, maar ik bleef hangen bij DKNY en heb daat een spijkerbroek gekocht en nog een aantal topjes. Alles met 50% korting. Martijn is geen shopper en Liam was in slaap gevallen in de auto, dus ik was alleen naar binnen en Martijn zou dan gaan betalen. (hij heeft de CC) Kon ik hem toch gewoon niet meer vinden op de parkeerplaats! Dus na tien minuten wachten en rondwandelen, nog even terug gegaan naar de winkel om te zeggen dat het iets langer zou duren, ik had het nl. weg laten leggen).
Uiteindelijk toch Martijn gevonden, maar nu hadden we bijna geen tijd meer voor mijn andere spullen, dus ik liet het maar gaan, want moesten ook nog wat bij Walmart halen. Na allerlei lekkers gekocht te hebben voor in NL, naar huis om de koffers verder in te pakken. Dit was een moeilijke klus, aangezien we veel te veel spullen hadden en te weinig koffers. Na een paar uur inpakken hebben we het toch voor elkaar gekregen. We gingen na twaalven slapen en we moeten weer vroeg op om alle beddengoed af te halen en de condo een beetje mooi achter te laten.
We hebben veel gedaan in deze vakantie, maar jammergenoeg ook een heleboel laten schieten. Het motiveert wel weer om volgend jaar weer terug te komen, maar ja, het was ook een heel dure vakantie, dus de vraag is maar of dit finacieel weer haalbaar is. Als het aan mij ligt zou ik elk jaar teruggaan, vooral in de wintermaanden, ik heb echt een hekel aan kou.
Ik ben in ieder geval al weer naar tickets aan het kijken voor de volgende vakantie...

2 opmerkingen:

  1. Wat vliegt de tijd, morgen al weer terug...Veel gedaan maar nog veel méér van plan. Dat komt bekend voor, hoor! Maar er zit eigenlijk niets anders op dan je een volgende vakantie maar weer voor een dosis Floridavakantievertier te melden. Wat sneu......;-)

    Maar voor het zo ver is, krijgen we natuurlijk nog wel een fijn verslag van de terugreis. Toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je einidigd met het kijken naar tickets... hahaha dat is de verslaving wel toe geslagen. Dat wordt er niet minder om als je thuis bent en net als wij zo'n blog als die van jullie lezen.

    Alles is zo herkenbaar, wij willen er ook zijn.
    Kortom jullie hadden het geweldig !!!!


    Goede reis terug en bij een volgend blog ben ik meteen volger !!

    BeantwoordenVerwijderen