vrijdag 16 juli 2010

lekker niks doen...



Na een aantal dagen flink park bezoeken zijn we nu allemaal toe aan een dagje rust.
Dus vanochtend laat opgestaan en een Amerikaans ontbijtje gemaakt (hoop ik).
Voor Martijn bacon, eggs, sausage en toast en voor mij frozen waffles in de toaster en een eigengemaakt syrup van blueberries. De kids krijgen scrambled eggs met een sausage. (ik zei American, dan klinkt het toch leuker in het Engels jhijhijhi).
Hierna nog even mijn blog bijgewerkt, ik loop echt een aantal dagen achter, maar ach, ik weet het nog wel.
What's next... o, ja lekker zwemmen en nog meer zwemmen, zonnen en dan weer zwemmen.
Na een dagje heerlijk ontspannen, is het nu tijd om te gaan eten. Wat stond er ook al weer op mijn lijst. Natuurlijk....SOUL FOOD!!!! Dus wij naar mama Nem's om daar een heerlijke maaltijd te nuttigen. Ik had baby back ribs met candied yams, coleslaw en butter corn. Martijn had fried chicken met potato salad, fried okra en patat voor Aidan. Liam kreeg chicken fingers, maar die waren zo groot en dik dat ik mij afvraag welke vingers ze gemeten hebben om op dit formaat uit te komen. Natuurlijk kregen we het niet op, dus een heerlijke doggybag meegenomen. Voor vanavond of morgen, we zien wel. Morgen naar Animal Kingdom, ik ben erg benieuwd....

2 opmerkingen:

  1. Nou vermaak je maar heerlijk met relaxen, dat kan oh zo lekker zijn. Zeker als je regelmatig wat parken bezoekt moet de accu ook weer gevuld worden!!

    Veel plezier in Animal Kingdom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn net terug uit Orlando en hebben ook op een gegeven moment een paar keer een dag zonder park gedaan.
    De parken waren leuk maar de dagen zonder park net zo goed.
    Veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen