dinsdag 13 juli 2010

Relax and......shoppen!

Omdat we na Islands of Adventure bezocht te hebben vrijdag zo verrot waren, hebben we besloten om op zaterdag niks te doen. We hebben dan ook een lekker rustig dagje gehad aan het zwembad. Maar omdat ik toch nog mijn Clinique collectie wilde uitbreiden, zijn de gauw een parfumzaak op gaan zoeken die dit zou verkopen in de Lake Buena Vista Outlet. Klein, maar ze hadden wel een Tommy Hilfiger store, dus Martijn zag alleen nog maar blauw wit rood en moest persé naar binnen. Weer leuke broeken voor Liam gekocht en t-shirts voor zowel Liam als Aidan.
Martijn is ontzettend veel afgevalen sinds Sonja op bezoek kwam in februari, dus hij heeft daar ook een paar spijkerbroeken gekocht van wel vier maten kleiner dan ie normaal heeft! Maar ach....ik had nog niks....Tot ik daar ook een paar zomerbroeken zag met 40% korting. Gauw gepast en gekocht. Nadat we weggingen met twee volle tassen, ben ik gauw voor Liam Converse sneakers gaan kopen. Tweede paar halve prijs, dus hup, ook mee. Bij een lederzaak een tas voor mijn schoonmoeder gekocht en ook gelijk een nieuwe koffer, dat was nu wel nodig.
Na een aantal uren shoppen tot groot ongenoegen van Liam, hij vindt shoppen echt vreselijk, lekker naar huis.
Mijn Clinique producten heb ik niet gevonden....dus ik zal op internet moeten opzoeken waar dit wel te vinden is. Grappig, het was wel de reden waarom we gingen shoppen.
Bij Run&Run take out Chinese meegenomen, was erg lekker, maar van Babi Pangang hebben ze hier niet gehoord, alles staat hier in het Engels, dus dan maar Kung Pao chicken proberen, dit is volgens mij iets wat men hier veel besteld. 's Avonds nog een lekkere Frappuchino gedronken en toen heb ik Martijn toch even naar de Walmart gestuurd om op het laatste moment een taart voor Liam te laten kopen, die wilde ik verrassen om 24.00 uur.
Aangezien ik tijdens de chat met een oude klasgenoot erop werd gewezen dat het in NL reeds 12 uur geweest was, snel Liam feliciteren. Hij snapte er niks van...hihihi
Ik besloot de kamer snel te willen versieren, maar de kids sliepen nog niet, dus heb ik ze naar hun kamer gestuurd, heb snel ballonnen opgeblazen en de slingers opgehangen. Toen Martijn terugkwam, de kaarsjes op de taart gezet, aangestoken en naar de kids om Happy Birthday te zingen. HIj vond het erg leuk. Cadeautjes mocht ie ook openmaken. Daarna zijn ze gaan slapen en konden wij ons voorbereiden op Magic Kingdom.....en voetbal.....

2 opmerkingen:

  1. Probeer voor Clinique de Cosmetics Company winkel in Prime en/of Premium Outlets. Gaat vast lukken, have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij gaat lekker, de vakantie modus van jullie is helemaal ingeschakeld. Leest lekker weg en liam gefeliciteerd hoor.

    Veel plezier nog !!

    BeantwoordenVerwijderen